Často kladené otázky
Vše co vás může zajímat
Co se stane, když budu chtít předčasně ukončit pronájem?
Zaplatíte sankci ve výši jedné měsíční platby.
Můžu s vozidlem do zahraničí?
Ano, vůz je pojištěný pro celou Evropu.
Kde můžu servisovat vůz? Můžu i v jiném městě?
Servis vozidla je možný pouze a výhradně ve společnosti UH CAR, s.r.o. Pokud nastane jakákoli porucha vozidla na cestě, je nutné toto oznámit operátorovi na tel. 775 331 331 a naplánovat další postup, obvykle je nutné se obrátit na autorizovaného prodejce příslušné značky.
Kolik budu platit, když přejedu povolený roční kilometrový nájezd?
Při přejezdu smluveného nájezdu kilometrů platíte za každý kilometr navíc 2,50 Kč bez DPH.
Jaké dokumenty potřebuji k uzavření smlouvy?
K uzavření smlouvy potřebujete občanský průkaz, řidičský průkaz a rodný list.
Je možné splátku zahrnout do nákladů firmy?
Ano, jedná se o pronájem a ten je přímým nákladem firmy.
Jak se řeší zpoždění splátky a jaká situace při prodlení nastane?
Co dělat při poruše vozidla například v Praze?
Je nutné obrátit se na našeho operátora, ten doporučí místo opravy.
Jak je vozidlo pojištěno?
Povinné ručení, havarijní pojištění se spoluúčastí 5 %.
Může vozidlo řídit někdo jiný?
Kromě osoby, která podepsala smlouvu, může řídit vozidlo pouze rodinný příslušník.